2013. augusztus 28., szerda

Rövidnadrág tuning #1

Bár már nem igazán aktuális, legalább inspirációnak jó lesz.
Megint túl nagy volt a lendület és az első lépés lefényképezéséről megfeledkeztem, de a történet azzal kezdődött, hogy levágtam egy farmernadrág szárait.
Aztán tollal rárajzoltam egy mintát.
Az  egyik oldalára raktam néhány szegecset.
A mintát pedig textil filccel átrajzolom és megvasalom.
 Az  egyik oldalára raktam néhány szegecset.
 A mintát pedig textil filccel átrajzoltam és...

 ...megvasaltam.
Fel lehet dobni egy cipzárral is.
 Kb. berajzoltam, hogy milyen hosszú a rész aminek látszódnia kell.
 Aztán, hogy milyen széles.

Kivágtam a legutóbb bejelölt részt.
Megnéztem, hogy jók e a számításaim.
 És egyszerűen beleragasztottam.

 Az alját pedig hagyom rojtosodni.
Kész:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése