2013. augusztus 29., csütörtök

Avril lavigne inspirálta (Abbey Dawn) póló

 Avril Lavigne ruha márkája az Abbey Dawn és ott láttam ezt a pólót, aminek nagyon megtetszett az egyszerű, de nagyszerű ujja:
 http://www3.images.coolspotters.com/photos/106846/abbey-dawn-rock-punk-glam-burnout-tee-profile.jpg
Nem tűnt, nagy kihívásnak (és nem is volt az), ezért megpróbáltam. Kell hozzá egy póló amit nem sajnálsz, ha kicsit bele kell vágni.
Nekem a nyakát és az ujjánál lévő leszegést muszáj volt levágni (A nyakánál pedig kicsit kinyújtottam):


És hogy mosásnál ne nyúljon , nem túl ügyesen (Oké, nagyon béna lett, szívesebben használtam volna a jó öreg textil ragasztót. Plussz félig cikk-cakkosan varrt...), de végig mentem rajta egyszer, varrógéppel:
A nyakat és az ujjakat összefogó szalagnak én csipkét használtam tetsző hosszúságban. Átfűztem és összevarrtam:
Minta nélkül nem nagy szám:

Ha olyan pólót választottál, amin van minta akkor kész vagy. Én Tim Burton egyik karakterét akartam rá a Bámuló lányt:
Először grafittal halványan felrajzoltam (annyira halványan, hogy a képen nem is látszik... ) :
Aztán átrajzoltam a textil filccel, megvasaltam és kész is!:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése