2013. augusztus 28., szerda

Ajakbalzsam mindne mennyiségben.


Múltkor láttam, hogy anya vett vazelint, és mikor mondta, hogy a száraz bőrre szokták használni, rögtön a szám jutott az eszembe, szóval kicsit megfogyatkozott a doboz mióta ízesített ajakápoló gyártásba kezdtem.
Amerikában Kool-Aidnek, Magyarországon Boleronak nevezik az ihatatlan instant üdítő porokat. A találékony amerikai lányok hajat is színeznek ezzel a csodaszerrel, de mivel a magyar változattal ez azért nem jön össze, maradtam a második youtubos felfedezésemnél:
Kell hozzá:
- Vazelin
- Kedvenc Bolero porod.
- Egy teáskanál
- Egy csésze
- Egy tégely

Két teáskanál vazelint tettem a csészébe:
És rászórtam egy kis Bolero port  (kb a tasak egyharmadát, de talán még az is sok volt)
 Összekevertem, hogy ilyen szépen nézzen ki:
 És betettem egy kis tégelybe:

Nem csak Bolero porral lehet ízesíteni/illatosítani a vazelint. Van amibe illóolajat raktam, és gondolkoztam már az aromákon is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése